2011. április 29., péntek

Bogi arcai...

Bogi elmúlt már két hónapos is... hogy repül az idő. egyre ügyesebb, már célzottan nyúl a kis teknőséért és lökdösi. és egyre többször kíván társasági életet élni. Csanira kb. , mint egy félistenre, úgy néz és imádja ha beszél vele, meg ha hagyja magát taperolni. Csani részéről ez a "jajdeszeretlek" érzés hál istennek kölcsönös. jókat rötyög, ha a hugi az arcát simogatja, vagy ha a szájába nyúl. mindig megjegyzi, hogy pici a keze. és rendszerint meg is simogatja neki. csajszi meg csupa mosoly olyankor. ezek azok a pillantok, amikor én is erősen elkezdek olvadozni... :)

íme pár kép Bogiról, az édesről, meg Bogiról az elkeseredettről:



én most annyira nem vagyok a toppon. bár legbelül egy fiatal 20asnak érzem magam, (mert az is vagyok!sose leszek 30nál több... )azért sokat számít az alváshiány, meg a szoptatás, szóval láttam már szebb nőt is visszanézni rám a tükörből, de terveim szerint úgy nyár végre már egy vékony és üde 2 gyerekes anyuka fog visszapillogni a tükörből. :)



elvileg ma a délután az enyém! remélem tényleg így is lesz és nem jön közbe semmi, mert scrappelni szeretnék... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése