2011. december 19., hétfő

december 20- Yabo blog hop

Hana a kéréseid meghallgattattak, bár kérhetted volna előbb is...de végre tegnap nálunk is leesett a hóóóóóóóóóóóóó!!!!!  és apa azóta is csak lapátolja... :) így ma végre szánkózni fogunk, ha minden jól megy és természetesen kutyával.

a mai napra, nagyon egyszerű oldalt készítettem. az alap Prima lap mintáját 3d-be tettem. pár perc alatt elkészült, csak lukasztottam néhány hópelyhet, felragasztottam őket, kicsi strassz, mert mániákus vagyok...plusz az elmaradhatatlan kép alátét Yabo Kraft karton, sarok lukasztás és kicsi tintázás, plusz a komment kártya freebie. és kész is! :)


holnap Ágika mutat valami szépet, a 21est...nagyon közeleg már a Karácsony! és én egyre jobban várom! :)

1 megjegyzés:

Budaházi Brigitta írta...

Ó, ez nekem nagyon tetszik. <3

Megjegyzés küldése