2011. január 19., szerda

retro receptkönyv

régóta gondom, hogy a kölcsön receptek összevissza hányva vannak és sose találom meg, amit épp keresek. aztán, amikor megláttam Verus receptesfüzetét, tudtam nekem is kell egy. :)
szerettem volna egy vicces, retro verziót magamnak. mint amilyen én vagyok a konyhában. :)  
az alapot a kickben vettem, jó kis füzet és megfelelt a csoportosítási mániámnak. ja igen, 6 féle kategória van. külön a kávéknak és az italoknak is készítettem ,mert imádom a különlegességeket. :)
a díszítésnél sok mindent használtam, de sajnos a felénél rá kellett ébredjek, hogy nem túl jó, ha sok domború elemet használok, szétesehet tőle a fűzet. ezért minimalizáltam. 
most már csak be kell irogatnom a recepteket. :)
felhasználtam:  netról leszedett retro képek, lidl karton, yabos címkék, scrap kreatúrás pecsét (green fairy), rayheres pecsét, scrap kreatúrás betűk, pentás metálfesték, gombok  és szalag méterárus,  dekorgyurma dísz sk, néhány freebies hátteret is kinyomtattam, veretek turi, virág és szív sablon, milton... stb.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése