2011. január 15., szombat

helyzet

rég nem írtam ide, de próbáltam túlélni a takonykórt, meg a savasodást. azt hiszem sikerült! :)

hála a sok háztartási keksznek és tejnek, no meg hogy nem eszek se savanyút, se fűszerest, se csokit (ez utóbbi nagyon nehéz); szóval jobban vagyok.  van pár félkész dolgom scrap témában, amit remélem most már be tudok fejezni. (köszi a tanácsokat!)

hogy amúgy mit csinálok? hát Bogi stafiját rendeztem, meg az én kórházi cuccaim. meg a lakást pakoljuk.  betöltöttem a 35 hetet, megkezdődött a visszaszámlálás. :)


Csani amúgy már érzi, hogy valami történik. egyre többet igényli, hogy szeretgessem. főként esténként, csak már nehezen férünk el a kanapén egyszerre. :) 

ja és ma délelőtt voltunk kutyázni. már 6 hetesek és iszonyat aranyosak. :) még nem választottunk csak megnéztük, meggyámbáltuk őket. de Csani nagyon élvezte, be akart mászni az alomba és velük feküdni. :) majd még 2 hét múlva is megyünk szerintem, addigra meglesz a hallás vizsgálati eredmény is. már nagyon várjuk a kiskuttyot. :)

1 megjegyzés:

Tipitá írta...

Örülök, hogy jobban vagy! Csak így tovább!

Megjegyzés küldése