2010. november 6., szombat

további díszek...

egyenlőre díszeket, kiegészítőket "gyártok" és jövő héten meg a sok-sok mindenből karácsonyi lapokat, ajtódíszt és egyéb díszeket szeretnék készíteni.

gondoltam kipróbálom a hajlított szalvéta technikát, innen lestem: http://whobbi.hu/technikak_leirasok.php?mit=272&leiras=Mikul%E1svir%E1gos%20s%FCtem%E9nyes%20doboz%20%28hajl%EDtott%20szalv%E9tatechnika%29
és íme a virágaim, amik még valószínű vagy strasszot vagy miltont kapnak a közepükbe, hogy fel tudja erősíteni őket az ajtódíszre, lapra...
aztán kiéltem magam és újra ovis lettem, gyurmáztam pár kiegészítőt. hamis mézest és pecsételt díszeket. remélem a végén jól fognak mutatni a lapokon.










egyenlőre ennyi. ja és este remélem összejön még egy kis játszadozás...:) szeretnék adventi naptárat készíteni... gyufásdobozokból, remélem gyerköc is engedi, hogy anya játszon... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése