2010. november 29., hétfő

karácsonyi ajtódísz

elkészültem ma az ajtódíszemmel, ha minden jól megy holnap még megcsinálom a tervezett girlandot és akkor egyszerre fel is tesszük a kültéri ajtóra illetve felé. kövezzen meg bárki, de nekem a karácsony a csillogásról szól... :)
az alapot Feri papa készítette, én csak meg metáloztam a tobozok tetejét, majd megcsillámoztam. a szalag egyszerű aldis, de a színe és a mintája nagyon jól illett az elképzelésemhez.
a csillogó piros almákat és leveleket egyben vettem a Tescoból, elvileg gyertyatartó, de tökéletesen be lehet ragasztani a toboz tetejére. :) ja és mindössze 200 ft-ba kerül. az a csillag valami meg egy potpuri darab, amit glitter glueval bekentem.
a mikulásos söröskupak már szinte elmaradhatatlan. :) a csipkebogyókat a szomszédtól kunyiztam, levágtam a tüskéit és a már használt glitterglueval bekentem.  mindent vékony dróttal rögzítettem, így jövőre szétszedhetem és újra rakhatom. :)
a szalagot nem ragasztottam az alapra, hanem nyakkendőszerűen megkötöttem és egy angyalkával rögzítettem a kötést. az angyal a Korallból van (Tolna megyei 100 forintos bolt) és valami gipsz szerű anyagból van, de mégsem nehéz. ideális scrapelésre és egyéb kreatívkodásra. :)

1 megjegyzés:

Tipitá írta...

Tetszetős! A söröskupakok a védjegyeid!Nagyon jók!

Megjegyzés küldése