2011. május 1., vasárnap

my little jamiroquai


nagyon élveztem a mai napot, mert az eső miatt nem mentünk sehová és apa átvállalta a gyerekeket délután. :)


felhasználtam pár színes lapot, meg egy szürkét. csillagot pecsételtem sütiformával (Merika ötlete alapján). rajzoltam egy űrhajót is, és az a sok madzag elvileg az űrhajóból jönne ki., amit tűzőkapoccsal rögzítettem. egy szépség hibája van csupán, kellett nekem villamosmérnökhöz hozzámenni feleségül! ugyanis a párom közölte velem, hogy "aranyos, de ne legyél már ennyire tudatlan, az űrhajó nem húz maga után kondenzcsíkot, szóval hülyeséget csináltál..."

Csanci imádja a sapkáim és ebben a szürkében tök Jamiroqai feje volt. szóval muszáj volt ezt megcsinálnom így. a cosmic girl szövegét fiúsítottam hozzá amúgy imádom ezt a számot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése