2011. május 18., szerda

május 19...

nagy nap a mai, ma 3 hónapos Bogi. ééééééééés ma 4 éve mondtam ki a boldogító igent. amit azóta is életem legjobb döntésének tartok a gyerekvállalások mellett. (bár a szülés részeket átugornám.)
ma spéci dolgokat tervezek. kaját rendeltem estére (Roland nem tud róla),meg bort vesz a szomszéd asszonyom, amit délutánra behűtök. és ha Csanci engedi délelőtt sütünk közösen egy tortát! sima gyümölcs tortát, csoki pudinggal, mert apa ezt szereti a legjobban. bár ha valami bonyolult lenne a kedvence, akkor is gyümitortát kapna...:) és közös délutáni-esti programként megnézzük a Kungfu pandát, mivel,hogy már gyerekkel vagyunk, és ő ilyen jellegűt néz... meg erőszakos amúgy is kizárva, romantikusat meg apa nem hajlandó... :)

hogy változnak az emberek ugye? szinte nem is én vagyok ez már, sőt, ez a nő a képen már nem én vagyok...


és bár mi meglepő, sokkal jobban szeretem a férjem az idő múlásával, mint anno akkor, pedig szent meggyőződésem volt, hogy szeretem már akkor. ez kicsit bonyolult meg összevissza, de igaz, hogy az igazi szerelem képes fokozódni! és én nagyon örülök és hálát adok a sorsnak, a fentieknek,hogy megismerhettem a férjem és ő engem választott! vagy legalább is hagyta magát meggyőzni,hogy márpedig engem fogsz választani. :D

1 megjegyzés:

Tipitá írta...

Gratulálok! További nagyon szép sok-sok évet kívánok nektek!!

Megjegyzés küldése