2011. április 22., péntek

PIF játék...

Kommentelj és ajándék vár Rád! - Pay it forward játékra hívok 3 embert. :)
Nóénál jelentkeztem egy játékra.




A játékszabályok a következők:

1. Bárki játszhat, akinek blogja van.

2. Az első 3 ember, aki kommenteli ezt a bejegyzést és továbbviszi a játékot a blogján, ajándékot kap tőlem, amit én készítek. Az ajándékot az elkövetkezendő 365 napon belül juttatom el az első 3 jelentkezőnek. Van valakinek kedve tőlem ajándékot kapni? Légyszi legyen, mert ciki lenne, ha senki sem jelentkezne... :D

az ajándékokról annyit, hogy még passz mit fogok készíteni, de ha kommentelsz, azt is megírhatod minek örülnél tőlem. dekuzás, scrapes vagy horgolt (bár azt akkor anyuval csináltatnám). szóval hajrááááá! :)

2 megjegyzés:

Noé írta...

Ezzel a cikis részével én is így voltam. :) De hála neked egy jelentkezőm már van. He-he. ... Az én kommentemet azért ne vedd jelentkezésnek. Meghagyom a lehetőséget másnak, mert gondolom nem lenne fair mindenkihez ajándékért kommentelni, azaz potyázni.

Verus írta...

Szia!Én szeretnék jelentkezni a játékra.

Megjegyzés küldése