2011. április 26., kedd

húsvét 2011

háááát, az idei húsvét forgalmas és roppant fárasztó volt. pénteken tojást festettem. lett lila és sárga. a természetesség jegyében lila hagymával és kurkumával festettem be őket. hát mit is mondjak, van még hova fejlődnöm... de azért felismerhető színűek lettek, csak kissé foltosak. :D

szombaton beindult a nagy sütés-főzés. készítettem húsvéti kalácsot, meg extra meggyes csokis kalácsot. főztem gyümi levest, baconos májat, tarját, hozzá pedig sült krumpli és vegyes tökmag olajos sali. iszonyatosan elfáradtam! főleg a sodrófázás tett be. még most is érzem a karomon. na ja, nem szokta a cigány a szántást... de a kaja állítólag hiper-szuper finom lett. kedves férjem még készített halászlét is, úgy paksiasan. jöttek a vendégek és megindult a nagy zabálás...

Csanci imádja a társaságot. jól el volt. én meg örültem, hogy sokan vagyunk, van kivel játszania és nem állandóan a nyakamon lóg. így én is szusszantam egyet, két szoptatás között. ja igen vasárnap és hétfőn anyosóméknál voltunk. a 3as ikreknek hála Csani jobban beszél, mármint végre beszél, mert meg akarja értetni magát és a csajok szartak az ő tökélyre kifejlesztett nonverbális kommunikációjára... :) na igen, okos gyerek hamar rájött, hogy ők megkövetelik a beszédet, nem úgy, mint a hülye anyja...aki mindent kitalál neki.

az idei nyuszi nagyon bőkezű volt, Csanci megint lefejte a rokonságot, annyi játékunk van, hogy nyithatnánk egy óvodát.

csatolok pár képet, amolyan best of:


Finci és Laci végre meglátogattak, Csani jól elvolt Lacival. vajon miért is ... :D


nyuszi fészek épült kérem szépen...


Cesar Millan semmi az én fiamhoz képest... :)


ajándék hegyek...megvettetem Rolcsival a sparos matrica füzetet, mert annyi matrica van tesomtól. ő ugye kint a nagy Ausztriában ott vásárol. gondoltam hű de jó lesz ez így,majd együtt ragasztgatunk a kis Fosszával. aztán persze jól ráfáztam, mert ott már a sivatagosoknál tartanak, mi meg vettünk egy esőerdőset... :( szóval most van vagy 200 sivatagos matricám, meg egy esőerdős könyvem... mindegy a képek így is látszanak a hasznos infokat, meg elolvasom neki.


és igen kaptam egy citromsárga esőkabit, nagyon megörültem, mert csani azt akart már mióta a gyere velem az oviba könyvet nézzük. minden alkalommal elmondta, hogy neki nincs esőkabátja. most már van és tööööök örült neki. bár nagyobb, mint ami neki jó, de kisebb sajna nem volt.




pár sztárfotó a legkisebb és legmosolygósabb Feilről:






az utcsó best of játék, ez a golf készlet,tescos, szóval a műanyagütők minősége elég rossz, de a cellux mindenre képes. és milyen aranyos a fiam, aki nem hajlandó ütni,csak görítani a labdát. ennyit a jól kigondolt fejlesztésről...hehe. bár, ami késik nem múlik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése