2012. február 19., vasárnap

scrap.hu-s februári kihívások

ugyan a chaten nem tudtam résztvenni, a másik két oldalt elkészítettem. tetszettek a vázlatok. elhatároztam, hogyha tehetem részt veszek rajtuk mindig és egy hagyományos és egy digi oldalt készítek. szeretnék megtanulni jól digizni...

íme a két oldal:


elég sűrű hétvégénk volt. szülinapoztunk ezerrel és Verus is megltogatott! nagyon örülök neki, hogy volt és remélem hamar jön megint. sajnos csak kis időt tudtunk együtt eltölteni, de tudom, hogy mi lesz a következő oldal, amit megcsinálok. :D


és igen még mindig nem szedtem le a karácsonyfát (ott figyel a hűtő tetején), de mentségemre legyen mondva Csani minden vacsoránál csak a világító égősort nézve hajlandó enni... :D

és kaptam egy díjat is Trillucytól. őtet:


köszönöm szépen! jól esik, hogy gondoltál rám. bár még nem tudom kinek adom tovább, de majd frissítem a bejegyzést , ha meg van. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése