2012. február 29., szerda

ma

ma végre van egy kis időm, ki tudja mennyi...de már volt sikerélmény.

elkészült a saját fejlécem! hála a gyerekeknek, mert végre hajnalban aludtak! (mostanában nem igazán alszanak... :( sajnos. és így én nem igazán játszhatok kedvemre...) illetve köszivel tartozok az alapanyagokért a kedvenc finn designer-nek.

valszin még finomítok rajta, mert nem szép ahogy a kép nem olvad bele a vintage keretbe, de most már nincs időm, mert még háziasszonykodnom kell. :) de talán már látszik mit szerettem volna...

hogy miért ezek a képek kerültek fel? hát mert egyrészt apa szerint én néha csak a lábamat lógatóm idehaza, de ha igaza van, akkor csakis piros cipőben és a pajtikámmal együtt. :D  cirkusz az életünk, szó szerint, mert mostanában azt kell játszani...már tök jó idomár vagyok!meg focista! a nagy Boglárúúú pedig oroszlánszelídítő! de van amikor Bogzilla a duplo romboló fenevad! Spani a mindenes focista, aki építőmester, DJ és harcos egyben! közben pedig olvadozom, hogy mennyire szeretgetik egymást...  és néha lopva én is játszom a saját játékaimmal... :D

hát ezt csinálom én itthon kérem szépen...

szép napot mindenkinek!

1 megjegyzés:

Megjegyzés küldése