2011. június 21., kedd

nyertem egy csodás kitet és egy nagy lehetőséget

az a jó a hajnalokban, hogy olyankor még alszanak a gyerekek (már ha szerencsém van).ilyenkor csönd van és nyugodtan lehet olvasgatni,nézelődni a reggeli tejeskávé társaságában. kész idill. nagyon szeretem a reggeleket.
a mait meg különösen.hiszen a reggeli olvasgatások közben kiderült, hogy megnyertem ezt a csodás készletet, Mörjike és Janka keze munkáját.
majdnem hangosan sikítottam, még időben eltakartam a szám szerencsére. :) nagyon boldog vagyok. viszont innentől nem lehet kibúvóm. most már csak előre mehetek. persze kattog az agyam ezerrel... anya elvileg szombattól nálunk lesz egy hétig (éljen az ovis leállás, mert így saját óvónénink lesz,ha már állami nincs. :) ) és hát nagy terveim vannak a hétre...

köszönöm szépen még egyszer a bizalmat és a lehetőséget, hogy kiadjak magamból valamit.

2 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Gratulálok!

Era85 írta...

Szívből gratulálok!

Megjegyzés küldése