2011. június 14., kedd

kotortam a régi cuccok között

kerestem valamit a régi lap top vinyon és hát azt persze nem találtam meg, de helyette megnéztem a régi sulis munkáim. és hááááááááááát, sürgősen át kellene vágnom még egyszer ezt, mert ultra szar. nem is tudom anno miért elégedettem meg vele, talán mert nem volt időm jól megcsinálni. mindegy, azt hiszem átvágom valamikor a közel jövőben. csak az eredeti szalagot kellene még megtalálnom, remélem Csanci nem játszotta el...

amúgy az egészet még anno Tamásiban vettem fel a magyar artistaképző végzős diákjai évzárós-turnézós előadásán. és hadd mondjam el, hogy élőben még tutibb és elvarázsolóbbak,mint filmről... azt hiszem fekete-fehér, koptatott filmes effektet kellene rádobni, meg a ritmusvágásnál figyelembe venni a dobon kívül mást is ,mert ez alap és kimaradt, ugye... irul pirul...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése