2012. március 27., kedd

szülinapi ajándékok :)

köszönöm mindenkinek aki gondolt rám, annyira jól esett!

ma megkaptam az utolsó csomit is a postán és kibontottam! végre! :) de azért előtte lefényképeztem őket egyben is:

aztán mivel már nagyon vártma a csomi bontást, gyerköccel együtt kezdtem neki. el is feletkeztem magamról, amikor Csanci ilyet szólt: Anya felöltöztettem az autót! :) persze villámsebességgel kaptam ki a kezéből...


aztán apa lefényképezett este a cuccossal. meg is jegyezte, hogy ezt ingyért kaptad? biztos nem fizettél érte?


köszi mindenkinek a lapokért és az apróságokért. annyira boldog vagyok és annyira jó hogy mindenkitől mást kaptam és tök sok mindenre lehet hasznosítani! kösziiiiiiiiiiiiiiiiii!

3 megjegyzés:

Era85 írta...

Gratulálok ehhez a sok szépséghez! Itt is boldog szülinapot!

EzVicc írta...

Örülök, hogy ilyen nagy örömöt szereztünk! Boldog szülinapot!!!

Tipitá írta...

Boldog szülinapot! Hűha! Érthető az örömködés!

Megjegyzés küldése