2012. január 19., csütörtök

2011-es naplóm

igaz már 2012 van,de kész a tavalyi napló, el is felejtkeztem róla. :)

nagyon boldog vagyok, hogy csatlakoztam Sapi játékához. igaz az album nem egységes, mert összevissza stílusban és időben készítettem az instrukciók alapján, de imádom! és imádom azokat az embereket, akiket így megismerhettem. ezért nem kérdés, hogy jövőre, azaz idén is dokumentálom az évet veletek! :)

Kriszta köszi a tippet a smilebox használatra! össze is jött, kivéve hogy a nagyon beképzeltnek tűnő mondatot az elejéről nem tudtam le venni, szóval bocsi, a Let the magic begin-t nem én tettem hozzá... :D

akit pedig érdekel Sapi játéka (én tudok is már valakiről), azaz, hogy együtt dokumentáljuk az évet. szerintem nyugodtan jelentkezzen nála, mert biztos jól fog szórakozni... :) (játékról röviden annyi: 1 oldal/ hó, mindig megadott szabályok/téma alapján...plusz rengeteg móka és nevetés!)

végül az albumom:

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Customize a picture slideshow

3 megjegyzés:

Kriszta (hozak) írta...

Örülök, hogy tudtam segíteni. Az eleje meg nem is beképzelt, mert varázslat minden pillanat amit így megörökítünk. Nagyon jó így végiglapozni. :)

Era85 írta...

Én is imádlak téged, és többieket is! Nagyon szép lett az albumod! Az enyém is összevissza valami, de az idei már jobb lesz! Remélem?! :D

Jeni O'Connor írta...

Gybogi I hope you had a wonderful Christmas season and this is year is full of scrapping fun.
I'll be back to see more of your lovely creations.
Jenix

Megjegyzés küldése