2011. szeptember 15., csütörtök

díjak...

sajnos az elmúlt napokban rossz passzban voltam, mert add 1 betegek a gyerekek, vagyis már csak taknyosak, de tiszta hiszti mind a kettő. oké, evidens mert nem tudják, nem értik mi van, miért nem kapnak levegőt, miért arra riadnak fel 45 perc alvás után hogy nincs levegő... :( sajnálom őket, remélem hamar jobban lesznek, csak hát én is beteg vagyok és a türelmem is fogytán, hiszen ha beledöglök se tudok kétfelé szakadni...

na mindegy.van két elmaradásom ez most pótolnám végere. :) kaptam 2 díjat ,amit itt is köszönök szépen.:)

1. ezt Erától kaptam és nem is tudom kinek adjam tovább.íme a díj:


hm, ha jól értettem az a lényeg, hogy olyan ember kapja, akinek a blogja valami pluszt adott/ad nekem a kézművességen kívül. bár lehet hogy nem így kell értelmezni, de nem tudom.

Tipitának szeretném ezt továbbadni mert imádom a képeit és a sztorijait... :) mindig megmosolyogtat!

a másik díj/játék pedig egy új ismeretség lévén jutott el hozzám. nagyon jó kezdeményezésnek tartom. Miből lesz a cserebogár? ez annyit tesz,hogy a kedves kiválasztottak megmutatják hogy anno a legelső kreatív alkotásaik milyenek voltak és mára mi lett belőlük...tök jó,nem? így megnézhetjük a régi dolgokat még egyszer...

én anno így kezdtem:

ma már nem így nézne ki... de jó visszanézni. :)

remélem ti is jó mókának tartjátok és megmutatjátok mit készítettetek a kezdetek kezdetén... :)

Merikának szeretném továbbadni, mert imádom amit csinál és visszanézném a legelső oldalát!

Virág Éva oldalait is megnézném, meg persze a legelső sk virágját!

Jeni induló oldalait is megnézném, a mostaniak egyszerűen levesznek a lábamról, és hát érdekelne miből lett a cserebogár... :)

további szép napot mindenkinek!!!!!!! :)

2 megjegyzés:

Tipitá írta...

Nagyon szépen köszönöm Bogi!! Örülök, hogy tetszenek a sztorik!!:)) Már más is mondta. Gyógyuljatok!!

Merika írta...

Nagyon köszönöm, olyan kedvesen írsz! Megkeresem és megmutatom szívesen!

Megjegyzés küldése