2011. június 29., szerda

hűtőmágnes

ajándékba készült egy nagyon kedves és inspiráló embernek, és most, hogy tudom már célba ért, ki is merem tenni. nem tudom más hogy van vele, de ha valamit ajándékba készítek, sokkal jobban izgulok és feszengek amíg készül.



a hátteret én festettem, nyomdáztam Paulien tutoriálja alapján. a horgolásos részt anyukámnak adtam ki. :) de az ötlet az enyém... :) és igen meg kellene tanulni horgolni...




a fénykép keret is sk, meg a hópasztás pillangós dísz. a virágokat kicsit felturbóztam hópasztával és festékkel. van rajta könyvlap és festett szúnyogháló, Yabos gomb és 100ftos boltból angyalka, zsineg, méterárus gomb és csipke. ja és egy kis biztósítótű hímzőcérnával és szalaggal.



a képkeret kivehető, nem rögzítettem teljesen, hogy cserélni lehessen a képet. (igazolványméretűt)

1 megjegyzés:

Era85 írta...

Nagyon édes!!! A horgolással én is így állok! Meg kellene tanulni! :) Még jó, hogy ott van az anyukád!

Megjegyzés küldése