2011. március 24., csütörtök

scrapper társam

hosszú idő után ma ismét oldalt akartam készíteni, azaz engedélyt kaptam apától, hogy több időre kivonjam magam a család és gyerekgondozásból. :) kipakoltam a cuccaim, néztem, rendszereztem, gyönyörködtem a lapokban,virágokban pecsétekben és minden kis kütyüben... mire már majdnem összeállt az oldal, megjelent a kis-nagyfiam is. ha már megjelent, akkor beszállt, mondanom se kell, hogy rögtön a sárga, erős színű címkéket akarta. (Yabo címékéket és ez itt a reklám helye.:) )muszáj volt odaadnom őket, de megmondtam, hogy csak óvatosan számolja a címkéket. jelentem a papírok épek és egészségesek és jól meglettek számolva. ergo hiánytalanul meg vannak... :D

persze én nem csináltam semmit végül, mert Csanit 100 ökörrel se lehetett volna elrángatni, vele meg nem ollózunk, ragasztunk stb. de és ez a fontos, kiválogattam minden hozzávalót és remélem holnap már csak "össze kell dobnom" a kész oldalt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése